torsdag 28 februari 2008

Träningsvärk som heter duga

Jaså hade man muskler där åsså.. :-) insåg igår att jag är såå otränad.. men idag när jag vaknade så hade jag dubbelt så ont.. fast det gick över en del när jag började röra på mig lite.
Så idag har jag hunnit med en massa motion: 80 min promenade och en timme Step. HÄRLIGT.
Köpte terminskort idag. Så nu har jag kan jag inte skylla på att jag inte har pengar. Hade inte råd alls egentligen men det är det jag är fokuserad på och lägger inte pengar på nåt annat just nu.
Det är ju min egentid 1 timme i veckan så det UNNAR jag mig!!! Visst gör jag rätt tjejer??!!

Igår blev det ca 50 min promenad.

Orkar inte med att skriva meny längre.. kändes väl inte så intressande heller för den delen. Men är lite stolt över mig för jag gjorde egen kalops idag. 2 timmars kok. Men gud så gott det var efter träningen. Mumma... det blir det fler gånger. Även barnen tyckte om det. Thea börjar äta mer å mer av våran mat. Klarar väl av lite salt nu. Svårt att ta bort det när man gör storkok åt hela familjen. Men burkamat är ju sååå dyrt.
Blabla..

Imorrn är det vägning.. tror jag står still för det har blivit lite fika åså.. vi får väl se.

Nu ska jag se klart Criminal Minds..

kram till er alla

2 kommentarer:

batgirl sa...

Du gör helt rätt som unnar dig ett terminskort! Man måste tänka på sig själv ibland, och det är inte alltid lätt när man är småbarnsförälder. Och du gör det ju endast för din hälsa. Barnen vill nog ha en frisk och nöjd mamma!
Kram

Anonym sa...

Du gör HELT rätt!!!
Du fixar det här lätt som en plätt. =)