onsdag 6 februari 2008

Fuskdag

Var hos en kompis idag som fyllde 30 år igår.. å bjöds på god lunch först som var nyttig men sen tårta.. pinoccitårta som är min favorit så det var bara att ta en bit å sen en till.... fast det var inga stora bitar vill jag lova men ojjj så gott
Motion .. japp 45 min med syskovagn i regn och snömodd.. jobbigt men skönt

Meny idag
Frukost: 2 dl lättfil, 1½ dl cornflakes, 1 limpsmörgås med lite kaviar å ägg, 1 glas vatten och ½ glas o´boy
Lunch: Hemmagjord purjolökssoppa och hembakat bröd, 2 glas bubbelvatten
Fika: 2 små bitar pinocciotårta 1 glas bubbelvatten

Middag:
Köttfärsbiffar, kokt potatis, sås, lingonsylt, inlagd gurka, 2 glas vatten
Kväll: 1 äpple.. åsså var jag såå sugen så det blev popcorn.. men bättre det är chips eller godis..

Nu är det nog för idag...
Ha en trevlig kväll.. jag ska se lite tv sen läsa å SOOOOVA

1 kommentar:

batgirl sa...

Popcorn, åh vad gott!
Det är mycket bättre än chips.
Ibland måste man få fuska, men bara ibland...
Nu kämpar vi vidare!
Kram