fredag 15 februari 2008

Promenad till stan.. ca 8 km

Japp

jag var så osams med Leo imorse så jag behövde gå av mig mina aggressioner.... Jag tog Thea i vagnen å Leo på ståbräda sen gick jag till dagis med honom sen vidare till stan. Det är 8 km till stan å 90 väg på raksträcka.

raksträckan... å så här mycket eller ja LITE snö har vi kvar.

Thea sov gott i vagnen hela vägen

Det blev allt som allt en promenad på 1 timme å 45 min. Men gud så skönt.. solsken å 4 minus grader..
Härligt!!!! Fick skjuts hem av min kära sambo som slutade kl 12, jag hade inte pallat att gå hem, hade helt fel skor så jag kände av ryggen lite på slutet dessutom var benen så seg.

Min meny idag:
Frukost: 2 dl mellanfil m. linfrö, havregryn, solrosfrön och cornflakes. ½ rågkaka, lätta, 1 glas vatten
Lunch: Sallad beståden av, pastaskruvar, kyckling, majs, ananas, sallad, gurka, tomat, rödlök och mango/currysås, 2 små bitar mörkt bröd 2 glas vatten
Mellis: Blev bara ett glas ramlösa
Middag: Tacos 1 glas coca-cola
Kväll: 1 äpple har jag ätit nu sen blir det nog nån morot och vatten





Nuj ska vi kolla på film.. go kväll

3 kommentarer:

batgirl sa...

Oj, vad du har gått! Verkar inte så kul den där raksträckan.
Men vilken motion du har fått!
Ha´nu en trevlig helg!
Kram

indira sa...

Härligt när asfalten gör sig till synes! Bra jobbat! =0)

Anonym sa...

ja ibland kan en promenad göra susen.
När det dessutom oxå är gratis motion när man går av sig frustrationen/ilskan är det dessutom ett stort plus.
Här lyser solen i dag med...underbart!