tisdag 19 februari 2008

Trött

Är så trött idag.. vet inte varför.. sov till 7.30 kanske det som är problemet.
Motion idag?? ja jag tvingade mig att ta Thea i vagnen på em när hon skulle sova å gå till affärn å handla lite mjölk å ägg. Tog en extra sväng på en gång så det blev 55 min. Men det gick inte så där superfort men huvudsaken är väl att jag rör på fläsket.

Meny idag.
Frukost: 2 dl lättfil med linfrö, cornflakes, havregryn, solrosfrön och upptinade hallon. 1 AXA harmoni fullkornsruta m lätta på. 1 glas vatten
Mellis: Bara vatten
Lunch: Nån gratäng med ris och köttfärs som jag hade i frysen, broccoli, 1 bit hårtsmörgås m lätta, 2 glas vatten
Mellis: 2 limpsmörgåsar m. räkost, var så hungrig, 1 glas vatten åsså en chokladkaka.. BLÄÄ
Middag: Korvstroganoff med ris, ärter och majs, 2 glas vatten
Kväll: 2 morötter, 1 päron och en fullkornsruta, vatten

Ha en trevlig kväll
kram

1 kommentar:

indira sa...

Hoppas du va piggare igår och är piggast idag! =0)