fredag 22 februari 2008

Är det sant??

JAAA.. -0,5 kg.. jag är supernöjd med tanke på hur mina två sista veckor har varit.. det har ju varit mkt gotta tyärr.. men det gick ju bra ändå. Imorse kände jag att NU F-N ska jag sluta stoppa i mig en massa gotta.. det gör ju bara att jag mår dåligt ändå... hoppas nu att jag hittat min motivation igen... vi får väl se hur helgen blir...
har promenarat 35 min idag. Å det blir väl ca 20 min till då jag ska hämta Leo på dagis.
Har hunnit dammsuga å torka golven åsså här hemma med en liten Thea som har jagat dagmmsugaren å moppen

ha en fortsatt härlig fredag. här skiner solen men tyvärr blåser det rätt rejält ute...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till minuset!!!
Jag behöver oxå få tillbaka min motivation... Vi får lägga in lite promenader till veckan.
Kram

Anonym sa...

Glömde mitt namn.
Kramar feån Malin Hj

indira sa...

Bra jobbat tjejen!! Trevlig helg!

Anonym sa...

Grattis!!!
Kram Linruz