tisdag 26 februari 2008

Boxning

Idag har jag tagit igen helgen å måndagen.. det blev ju ingen motion då men idag så..
Började med 20 min till dagis, Thea i vagnen å Leo på ståbräda. Sen gick jag å Malin en runda på kanske 40-50 min eller så. måste kolla om hon vet tiden. Sen hem igen ca 20 min. så det blev ca 80 min på fm.. sen blev det ca 35 min i spöregn på em. måsta ju hämta prinsen på dagis åsså å hur kul är det i spöregn.. men man får ju gratis motion om man inte har en bil hemma.

Sen så ringde min älskade syster å frågade om jag vill med ikväll å boxas.. å ja det ville jag
1 timme box FY f-n va jobbigt det var.. var så svettig.. men gud så kul nu vill jag gå varje vecka.. men det går inte för det är så tokig tid,, mitt i läggningen av barnen.
Boxningens beskrivning är så här:

Box
En enkel, rolig och mycket effektiv träningsform för hela kroppen, inspirerad av boxning och kampsport. Här kombineras olika slag, slagkombinationer, enklare sparkar med konditons- och styrkeövningar med hjälp av handlar och pads.

Passar både killar och tjejer.

Ja det var underbart befriande att få slå å slå å slå.. gud så skoj.. kan verkligen rekommenda er alla denna träningsform. Får se hur det är med träningsvärken imorrn.. om jag fixar att bära på Thea nåt eller om det får bli golvsittandes hela dagen.. ska på mammalunch imorrn.. Så kul

3 kommentarer:

batgirl sa...

Box låter kul...
Jag har så svårt att komma ifrån, med en man som jobbar mycket och barnvakterna lyser med sin frånvaro. Nej, jag får nog vara nöjd med min träning hemma på cykeln. Men den dagen när jag kan börja träna så skulle box vara väldigt intressant...

Anonym sa...

Vet ej hur läng vi gick, glömde oxå kolla klockan. Låter ju sketa kul med box.
Kram Malin

Malin sa...

Kanonbra jobbat!
Du är GRYM!!!!
Jobba på!