fredag 8 februari 2008

Dagens mat och motion

En snabbis bara ska sova nu så trött

Meny:
Frukost: 2 dl lättfil me 1½ dl cornflakes, 1 limpsmörgås m räkost, 1 glas vatten
Mellis: 1 äpple, 1 glas vatten
Lunch: Blodpudding m keso och vanlig lingonsylt, 1 hel morot 2 glas vatten
Middag: Helstekt fläskfile med egen klyftpotatis blandat med morot, tzatziki, tomat och gurka 2 glas vatten
Kväll: 1 päron, 1 glas vatten och en liten isglass.. en sån som man kan köpa som storpack hos hemglassbilen.

Motion:
80 min promenad om jag sammanställer. det blev 40 min på förmiddan sen 40 min i solskenet på eftermiddan.. på fm gick det lite segt fram för jag var seg i benen sen träningen igår men på em så var benen pigga igen.. kanske berodde lite på vädret..
Nu är det natta..
Good night ladies and gentlemen

1 kommentar:

batgirl sa...

BRA! Nu är det bara att köra på!
Kram