söndag 10 februari 2008

ork nej

att blogga alltså.. slänger bara in att helgen har gått bra. lite smågodis igår å ett glas trocadero och ett glas coca-cola samt lite glass tresmak som efterrätt då vi hade folk här.

Motion då? ja igår hade jag vilodag å idag tog jag en promenade på 55 min med Thea sovandes i vagnen.
Nu har hon feber så hon höll sig frisk en vecka.. lillstumpan. Tänkte att Leo får byta dag på dagis så han kan gå imorrn så att vi får lite lugn och ro. Thea kan nog behöva sova lite ostört om febern fortsätter.

Nä nu ska jag läsa min bok som är så gripande och orättvis så man bara vill slå nån..
Snart är den slut sen vet jag inte vad jag ska läsa..
Nån som har nåt förslag? Malin kanske?? svårast blir att få tag i boken.. ofta finns dom inte på bibblan eller så är den utlånad.. jag vill inte köpa på mig en massa böcker heller..

bla bla bla..
go natt å sov gott
kram

Ja just det måste ju säga att jag känner mig mer taggad än nånsin sen jag läste Malins kommentar.. att det syndes på mig särskilt i ansiktet.. Åhh tusen miljoners tack.. jag måste skämmas å säga att jag inte hann med att tänka på hur du såg ut.. tyvärr... skäms skäms...
inte tänkte jag på Freddan heller.. men nästa gång ska jag syna er noga.. hihi..
kram till dig gumman

Inga kommentarer: