måndag 18 februari 2008

Uppförsbacke som heter duga..

.. NU skulle jag behöva lås på alla dörrar här hemma.. har kommit in i ett sockersug igen. F-N jag som hade kommit ifrån det så bra. Det går ju bra med motionen ändå så det är ju bra för då står man väl iallafall still för hoppningsvis.
Idag har jag gått ca 2 timmar. Helgen blev det bara 15 min men man måste ju ha paus ibland å lördagar passar bra.
Själva maten går det bra med det är på kvällen som suget kommer, igår åt jag Theas smörgåsrån med lite smör på.. Why? det smakar ju inget... sen så åt jag en morot men ville ha nåt mer efter det så då blev det en av Leos isglasspinnar... å idag blev det 10 godisar.. det är ju såhär som jag inte får göra för då är jag fast igen..
suck å suck å suck..

PEPP SNÄLLA.. å Cornelia.. glöm inte att du skulle SKÄLLA på mig :-)
nä nu ska jag se slutet på cityakuten.. kram på er

2 kommentarer:

batgirl sa...

ja, som du vet så har jag ju en jobbig dag idag oxå. Men imorgon får vi ta oss i kragen igen! Det SKA gå! Vi får ju inte ge upp nu, för den här lilla skitdagen!
Kram! Imorgon är vi på gång igen!

Anonym sa...

Kom igen nu, du klarar det. För min del handlar det om att hela tiden äta regelbundet och att dricka mycket vatten, men hur roligt är det. Jag tror på dg och hoppas att det snart går över med det där begäret. Det är bara att sluta tänka på det istället. Försök att slå bort det. jag har också mycket begär efter socker, men just nu känner jag ett lugn i kroppen efter att det gått ur mig..
Lycka till och här kommer massor av peppning...pepp pepp pepp
Hälsningar Lotta