måndag 11 februari 2008

Måndag igen å feber

Ja Thea hade 39.9 i feber ikväll.. så det håller i sig...
Fick lite motion i förmiddags när jag lämnade Leo.. ca 35 min.

Min meny idag:
Frukost: Lättfil m. bananbitar, linfrö, solrosfrö och havregryn, 1 rågkaka (från polarbröd m.lätta och kokt ägg, 1 glas vatten
Mellis: ½ banan 1 glas vatten
Lunch: 2 rågkakabröd med makrill (i tomatsås). 2 glas vatten (dålig lunch jag vet!!)
Middag: Kycklingfrestelse, morotsstavar, 2 glas vatten
Kväll: 1 äpple, vatten, ev blir det en smörgås är så hungrig.

Det blir allt för idag.. ska kolla klart på cityakuten sen blir det natta..
frågar igen efter BOKTIPS..

1 kommentar:

Malin sa...

Gumman!
Hihihi, vad gullig du var i förra inlägget!
Duktig du är som motionerar trots att Thea är sjuk.
Boktips, har du inte läst Denise Rudbergs böcker så gör det! Kanonbra!
Lika Cecelia Ahern "PS, jag älskar dig" "Där regnbågen slutar"...och alla Marian Keyes. Jane Green är oxå bra och Lisa Jewel.
Hahaha...oj, det blev lite många :)