lördag 2 februari 2008

Lördag

Ja ny helg snart till ända..
Idag har jag promenerat 25 min och skottat tung tung tung snö i ca 20 min.
Härligt med snö så får man lite gratis motion för den måste ju bort så man inte snöar in.. hihi

Min meny idag
Frukost: 2 dl lättfil med 1 dl cornflakes 1 glas vatten
Lunch: 1 kokt ägg på två hårdsmörgåsar och lite kaviar, 2 glas vatten
(sov länge idag så det blev lite sådär med maten) m
Mellis: 1 äpple 1 glas vatten
Middag: Jasmineris, kebakött m wokgrönsaker och Tikka masala 2 glas vatten å va mumsigt det blev.. smarrigt värre

Kvällsfika: 2 dl lättfil, 1 dl cornflakes, 1 glas vatten och 3 st viktväktarkakor

Ja det var den lördan...
Glöm inte att kika in på min andra blogg om du vill veta mer om mig och min familj. Inte uppdaterad ikväll dock!!
Trött nu å ska sova
Go natt mina kära läsare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med snö. Nu har vi faktiskt fått lite här oxå. Får väl passa på och ut och pulsa i den lite idag...kanske några extra kalorier försvinner.

Cornelia sa...

Hej på dig,
vad gott det såg ut. Tur att man inte är hungrig när man surfar runt hos viktkompisarna. Man skall inte handla hurnrig och inte heller bloggsurfa hungrig :-)
Det verkar ju gå bra nu i alla fall. You go girl.
Kram och pepp
Cornelia