lördag 23 februari 2008

Nådde mitt delmål

ja igårkväll vägde jag mig å då vägde jag 65 kilo... gud va man väger lite när man inte äter.. men men.. jag tyckte bara att magen kändes så tunn helt plötsligt men det blir väl så utan mat.
Får väl se hur mkt av det man går upp igen då när man börjar äta. allt antar jag.. jag äter ju lite idag men inte mkt alls har ingen aptit åsså brummar magen som en tok när jag äter... har sluppit toan nu iallafall sen vid 11 på fm å det känns skönt.. på rätt väg iallafall.
Jag räknar naturligtvis inte med den här vikten.. ville bara på kul se hur mkt det gör när man inte äter.. det händer ju inte så ofta om man säger så...

hoppas ni andra mår bra å har en trevlig helg

kram

1 kommentar:

batgirl sa...

Hoppas att du snart mår bättre! Det är jobbigt att inte vara sig själv...
Kram