tisdag 5 februari 2008

Mammalunch idag

Ja då var det dags för mammalunchen igen då.. å det betyder ju FIKA.. var hos Lotta denna gång och hon bjöd på sockerkaka som man delad på mitten å la i nån god fyllning.. tog två små bitar.. å så gott... sen fick vi goood lunch som jag sen fick veta att det var grädde i men gud så gott..

Min meny idag
Frukost: Lättfil med cornflakes och 1 havreknäcke med lätta, 1 glas vatten
Fika: Två små bitar av sockerkakan och ett glas jordgubbssaft
Lunch: Minns inte namnet men det var nåt gratäng med pasta, köttfärssås, soltorkade tomater, creme fraich, matlagningsgrädde och vanlig grädde. Till det en god sallad och 2 glas vatten
Mellis: Blev ingen för lunch var vid kl 13
Middag: Vi hade hamburgare i frysen så det blev en sån m, lite hamburgerdressing, tomat, sallad, ketchup och senap åsså hamburgerbröd förstås.
Kväll: 2 st havreknäcke.. var hungrig.. åsså 1 glas vatten och ett päron.

Motion... 40 min promenad men inte så snabb.. är så seg idag, men men jag gav mig iväg en sväng iallafall NÖJD för det ville jag inte egentligen.. det var Thea som fick iväg mig eftersom hon var trött men inte ville sova i vagnen

Nu är det Gynning på Tv Got to go.. få se vad hon hittar på idag..

Inga kommentarer: