söndag 3 februari 2008

Slut på helg..

IGEN fast iofs så har jag haft Pär hemma i två veckor nu så jag ska väl inte klaga men helgerna är mysiga ändå fast man inte jobbar.
Min meny idag
Frukost: 1 port havregrynsgröt m. äppelmos och mellanmjölk. 1 limpsmörgås med räkost på. 1 glas vatten
Lunch: 3 pannkakor med morot i och drottningsylt, 2 glas vatten
Mellis: 2 havreknäcke med smör på, 1 glas vatten
Middag: Spagetti m.köttfärssås, ärter, majs och brocooli, 2 glas vatten
Kvällsmål: Var lite hungrig så det blev lite lättfil med cornflaket 1 glas vatten

Motion då
Ja vi tog en varsin vagn idag å tog en promenad till affärn i snöyret. Härligt.. blev lite kall om kinderna men det var så skönt. Det tog ca 35 min. Så det är allt det blev idag. Få se vad det blir imorrn.. säkerligen en massa skottande för det snöar hur mkt som helst, har snöat hela dan.. HÄRLIGT.. hoppas nu att det får ligga kvar ett tag.

Gjorde nåt igår som jag lovat mig att inte göra.. jag vägde mig fast det inte var fredag. Jag brukar ju väga mig på fredagmorgon å nu var det lördagkväll.. å vet ni jag brukar väga mellan 0.8 och 1.5 kg mer på kvällen men icke.. jag vägde 0.4 kg mindre än på fredagsmorgonen..
snacka om att jag blev snopen.. men glad förstås.. men nu är det slut på smygvägningen..
fyller inte i den vägningen heller här.. det får vänta till fredag å se vad som har hänt då

Nu ska jag sova. Kram till er alla

Inga kommentarer: