torsdag 21 februari 2008

Step Up Yeah...

Älskar att träna step up..- gud va härligt.. idag var det svettigt å jobbigt men så där underbart jobbigt att man bara vill fortsätta.
det blev 1 timme iallafall..

tänker väl inte säga så mkt mer.. igår åt jag en semla.. hua.. blev illamående efteråt.
läste mitt förra inlägg å det lät lite fel.. jag åt inte en chokladkaka från marabou typ 100 g eller så utan det var en cookie... en kaka med chokladbitar i.... ville bara säga det.. hihi

Nu så ska jag snart sova.. å läsa lite...
fast jag läser väl kanske först å sover sen.. det låter ju lite mer rimligt... :-)

ha en trevlig kväll allihopa

3 kommentarer:

batgirl sa...

Vad bra att du har hittat din motionsform. Det ska ju vara kul att träna.
Ha´de bra...
Kram

Anonym sa...

Ja är jättenöjd med stegräknaren. Ger en en sporre att ut och röra på sig.
Kram Linruz

Anonym sa...

Trevlig kväll till dig oxå: Hoppas du inte har allt för mycket träningsvärk i dag. Kram Linruz