torsdag 19 mars 2009

To do list torsdag, fredag och lördag

Torsdag:
* Jobba till kl 15
* Ta bilen å hämta barnen
* Till ÖB å handla dumlekolor till kakorna
* På ica å handla hamburgerbröd och mjölk
* 16.00- hämta Pär
* Hem å göra parisare m bröd och mos
* Städa hela huset
* ev baka dumlekakorna om det hinns med
* Gärna umgås lite med barnen åsså
*Lägga dom
*duscha å slappna av lite framför tv:n

Fredag:
* Jobba mellan 8-16.30
* Hämta barnen på dagis
* Hem å mysa å baka lite till
* Äta middag
* Sen bara koppla av och ha mysfredag med barnen
*dusch å läggning av allihopa tror jag.. haha

Lördag:
*Sjunga för barnen som fyller år
*FRUKOST alla tillsammans
*Göra tårtor
*Blåsa ballonger å hänga upp inne å ute
*Duka fram på borden
* sen så firar vi dagen LÅNG!!
VÄLKOMMEN!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj vilket full späckat schema....du har att göra du!!!!
ha en fin dag. Kram kram

Jenny sa...

Säg ALDRIG dumlekola i min närhet. Det finns risk för pms-psykos!!!
Dumlekakor måste då vara nån de luxe variant av psykosen. Med risk för tvångsinläggning. Gaaaaah. Jag vill ha dumle!

Anonym sa...

ojoj du har att göra, hehe.

Anonym sa...

Oj, det var en del att göra. Hoppas att du hinner med allt och att lördagen blir rolig!

MissyElliot sa...

Passa på och njut denna kväll, för du verkar ha en hektisk helg framför dig. (Med tanke på att jag nyss gick igenom ett barnkalas vet jag precis vad du har framför dig...*ler*)
kramiz