lördag 7 mars 2009

HÄRLIGA LÖRDAG!!!

Jaa lördag.. veckans bästa dag.. inte för att man får äta godis utan hela familjen är ledig å får mysa.. det är underbart.. iallafall så har jag inte köpt nåt godis idag utan kanske det slinker ner en glass ikväll eller så klarar jag mig.. :-)

igår var jag jättesugen på en glass men vi kikade på snakes on a plane.. fy vilken dålig film. då åt jag ett äpple, var så sugen på en glass men klarade mig.. sen la vi oss..
härligt kände mig stolt.

meny idag :
Frukost: lättfil m egen musli, en mjuk smörgås m smör, vatten
lunch: blodpudding m lättkeso å lättsockrad lingonsylt(inget sötningsmedel i.. supergod!!), råa morötter i skivor och vatten
Mellis: blir en frukt
Middag: blir helstekt fläskfile m nån sorts potatis och bea sås.. tar bara lite.. åsså en god grönsallad till det.. å ev coca cola eller vatten.
kväll: återstår att se

motion: skulle ha gått nu när Thea sover men Pär var trött å ville sova så jag sitter i soffan med Leo å kikar på tv medan han äter lite lördagsgodis.
Få se om jag kommer iväg senare.

En bra helg hittils i viktnedgångs tecken.. hihi
kram

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Hua, det är jobbigt när sötsuget sätter in. Men vad duktig du var som stod emot.
(Ska inte säga vad jmin mage fått ta emot denna kalaslördag...hua....)
kramiz