tisdag 10 mars 2009

3 DAGAR KVAR

snart är vi HÄR
Kan nog inte längta mer tror jag.. TJO HO

8 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm va skönt!!!!!!!
Inte fel med en tripp så där. Hämta lite krafter.
Ha det så gott...

Anonym sa...

Hej!
Jag har haft en del kontakt med Louise och jag läser hennes blogg varje dag. Har fått mycket tips och stöttningar av henne.

Kommer självklart blogga om jag åker till USA, känner bara att jag inte har så mycket att skriva om nu för tiden.

//Liza

Anonym sa...

Svar: Jo fram till sista mars har jag blivit beviljad dispens för tjejerna så att de får gå fem dagar i veckan på förskolan (så att jag skulle få lite lugn och ro och "lära känna" Therese, hinna vila och så där). Men from första april gäller samma regler för mig som för alla andra "hemmamammor" dvs 3 dagar per vecka 5 timmar per dag (9-14). Förhoppningsvis har vintern släppt sitt grepp runt oss då så man kan vara ute mer.

Vad skönt att åka bort en weekend så där! Hoppas att ni får det toppen! Kramar

Anonym sa...

åhhh va härligt, blir avis nu

Anonym sa...

Ohh vad skönt och komma bort ett litet tag.
Här har vi en som ringde hem från skolan 08.40 och mådde illa. Nu har Sim kräkts några ggr....bara det inte är magsjuka. Vi hade ju nästan klara oss ju....
Olowf fick följa med syrran hem idag, hon ska nämligen följa med Olowf på Hasa loppet i morgon.
Elin och jag har nyss handlat så det e full fart här.

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

hej hur läget då??????

MissyElliot sa...

Åh, så härligt. Ni kommer säkert att få det toppen...
kramiz

Anonym sa...

Du hinner va med det e lugnt...