fredag 13 mars 2009

Snart så..

Nu har jag lagt Thea hos svärmor å svärfar.. Leo å Pär ligger å läser en bok, snart sover nog han åsså.
Sen åker vi hem å packar vår väska å kanske lite tvtittande innan jag nattar kudden vid 22 tiden.. så trött idag.
Pär mår bra å har gjort det sen kl 16 igår.. alltså före innan jag bloggade igår.. men då visste vi ju inte om det var så eller inte. Men han har varit som vanligt sen dess så det var nog ölen i onsdags som spökade i magen på Pär. Hoppas vi iallafall.. annars ligger väl jag på hotellrummet å kräks i helgen..
Nädå..
Imorrn 7.25 tar vi tåget 25 mil neråt i Sverige å stannar i huvudstan..
Kan inte checka in före 14 men får lämna bagage där ändå. Vi ska ta en runda på stan, gamla stan å kanske på söder. Hittar kanske sista presenterna där till våra gullungar som fyller år nästa helg.. eller ja då har vi kalas på lördan när Leo fyller 4, Thea fyller fredagen efter men vi firar på samma dag.
Iallfall så lunchar vi imorrn på pizza hut om det bara blir vi eller så lunchar vi med Pärs bror på nåt annat ställe, checkar in.. sen blir det poolen, jacuzzin å en öl eller drink. kanske ett pass med SATS.. haha.. det är gratis för oss som har ett sånt fint å dyrt rum... kanske man ska passa på..
nä hoppar nog över det.. tror ni jag får med Pär på ett aerobicspass... hihi
sen blir det att göra sig fin för en middag ute nånstans... själv eller med Pärs bror... vi får se..

FÖRSLAG PÅ BRA RESTAURANG SOM INTE KOSTAR SKJORTAN I CENTRUM??????
HELP HELP HELP

Sen blir det nog skybaren på vårt hotell å sen väntar nog hotellrummet för bara mig å Pär..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ja nog för nu.. ska kika lite på så ska det låta medan jag väntar på Pär...

kram å trevlig helg på er alla...

7 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh va kul att ni kommer iväg!
jag e jätte avis, skulle oxå vilja åka iväg så där bara jag och Henrik. Det ska jag nog ta och kolla upp lite.
kram kram

Anonym sa...

Jag blev så glad när jag mötte Pär i bilen idag. Då förstod jag att det var lugnt. Ha det sååååå jäkla härligt nu och ät mycke hotellfruuuukooost....
Kram, kram!!!

Anonym sa...

Hahaha, känner igen det där med benen... Peter kallar dem för kaktusar eller stubbåker... :)

Anonym sa...

Men vad mysigt!!!
måste rekomendera en super mysig Greek restaurang på söder som heter Faros. God mat i massor och vettiga priser.
Den liggr på ofiagatan om jag inte minns fel.

Ha en topenbra helg nu..Kram kram

MissyElliot sa...

Nu sitter ni på täget och jag vet att ni har en härlig helg framför er...
kramiz

Anonym sa...

Ha en underbar weekend sweet! Du förtjänar det!

Sara Pettersson sa...

Jag måste bara säga att din header är så sjukt söt!