måndag 16 mars 2009

DAG 1 VECKA 1

Ja nu kör jag på.. det är svårt. har lust att sätta i mig både bullar å glass.. men attans.. jag ska INTE

Meny idag
Frukost:
havregrynsgröt blandat med nåt annat nyttigt gryn, lite äpppelmos, mjölk, 1 hård fullkornssmörgås m lite mjukost på, vatten
Mellis: ½ banan, 1 glas vatten
Lunch: 2 potatisar och 2 köttfärsbiffar, lite brunsås, koka morötter, ärter, gurka, tomat, inlagd gurka, 1 hård smörgås, vatten
Mellis: 2 hårda fullkornssmörgåsar m mjukost på, vatten
Middag: 2 grillade korvar med strips, (hemma inte snabbmat) lite räksallad, vatten

motion: Ja 20 min imorse, rask promenad m vagn å ståbräda, två barn å snömodd.. helsvettig när jag kom till jobbet.. nu ska jag hoppa upp på motionscykeln samtidigt som jag ska kika på familjen annorlunda.
Känns som en bra första dag!!


UPPDATERING.. blev 10 min på motionscykeln, 10 minuter tog det och brände 115 kcal.. 30 km/h var min snitthastighet

nu blir det vatten, dusch å sen ett äpple
kram

1 kommentar:

Cissi sa...

Låter som en bra start!