onsdag 18 mars 2009

DAG 3 VECKA 1

Ja då har det blivit onsdag å dag 3... å inhandling till kalasen i helgen.. å lördagsgodis..tänkte när jag var på affärn att nu är jag sååå sugen så jag köper å äter ikväll. skulle vara så gott ... handlade å sen satt jag i bilen med handen i påsen.. åt 4 godisar sen kom jag på att va f-n gör jag... jag måste kunna låta bli.. men godis å glass är min stora last.. iallafall så stoppade jag där å nu känner jag mig så nöjd att jag inte gav in ändå.. bara lite iofs..

Meny idag
Frukost: 1 banan 6.30 när jag kom till jobbet
kl 8 åt jag havregrynsgröt m lite äppelmos å mellanmjölk, 1½ hård fulkorssmörgås m lätta, ostskiva och gurka, vatten
Mellis: ½ äpple
Lunch: fiskpinnar och kokt potatis, filsås, broccoli, ärtor, pizzasallad och gurka, vatten
Mellis: ½ mjuk fullkorssmörgås m lite lätta, vatten
Middag: lasagne, vatten
Kväll: FAN.. 4 godisar då.... men nu vatten å päron!!

motion: inte mycket idag.. har inte haft tid, men det blev 17 minuter kl 6.10 i morse iallafall å det var såå skönt, solen på väg upp å knappt nån ute. härligt, sen så hämtade jag barnen med vagn å ståbräda så 20 min till hem... totalt: 37 minuter

2 kommentarer:

indira sa...

Det är de små motionsstunderna som gör det mesta, hejja dej!

Cissi sa...

Hur har det gått resten av veckan? Lite nyfiken.. :)