måndag 23 mars 2009

DAG 8 Vecka 2 + viktresultat..

Ja då har det gått ett tag sen jag bloggade pga kalasplanering å sen kalas hela helgen.
Jag gillade verkligen vågen i fredags.. hade startvikt 66,4 kg.. å i fredags visade vågen 65, 5 så 0,9 kg ner... härligt.. fast helgen har ju gått i fika å godisets tecken så jag tror mer på ett plus på fredag men men...
idag har jag inte kunnat hålla mig... tar nya tag imorrn ... men nu så ska jag försöka blogga varje dag igen..lättare då att vara duktig..

meny idag
Frukost: Lättfil m egen musli, en hård fullkornssmörgås m lätta, vatten
Lunch: makaroner och köttfärssås, pizzasallad, majs, grönsallad, vatten, 1½ hård smörgås
På lunchrasten åt jag en dumlekaka som jag hade med till alla på jobbet idag.. skulle ha lämnat min hemma i soppåsen... :-(
Mellis: 1 mjuk vit smörgås m en ostskiva, tomat, gurka, vatten
Middag: korv å makaroner, vatten
kväll: Fet1 glass å tre dumlekolor..

ja nu är det dags att rensa frys å skafferi från gotta...

Motion: 20 min rask promenad i morse, drog båda barnen på snowracern... toksnöar här suck
sen 17 min hem ikväll...

1 kommentar:

linruz sa...

Ja det är svårt att hålla sig borta från godsakerna om de finns där i skåpen.
ha en fin dag.
kram kram