torsdag 12 mars 2009

Får man aldrig vara lycklig????????

Fick ett sms idag av äskling idag och det stod.. jag är hemma jag...
hmm såg det 3 timmar senare sen han skickade det.. trodde det värsta å ja.. HAN HADE KRÄKTS.. men va fan.. får vi inte komma iväg till stockholm så kommer jag bryta ihop..
för det första så har vi längtat så.. för det andra så kan vi inte boka av tåg eller hotell nu utan måste betala allt... sen så vill ju inte ha magsjuka hela familjen...

Han var på O´Leary´s igår å drack 3 öl.. och om det var det som spökade för han har mått bra sen 15 tiden å har ätit både mackor å middag. Ja inte vet jag.. men han blir ju dålig lätt även av lite öl... men men.. bara att hålla tummarna SNÄLLA HJÄLP OSS MED DET.. för vi verkligen iväg på den här resan. Han ska jobba imorrn till kl 12.. hämtar barnen kl 14 å jag sluter 16. sen åker vi till svärmor å käkar tacos där. Sen lägger vi barnen å sen tutar vi hemåt å packar inför resan på lördagmorgon. Ska med tåget 7.30...

nåja.. har haft en rätt bra dag annars.. Leo flippade ut vid läggning å somnade inte förrän 20.15 fast han vaknade halv 6 i morse.. nåja.. trött kille imorrn då för det är uppstigning kl 6...
om han inte som vanligt vaknar tidigare.

så go kväll på er.. jag nattar kudden snart jag...
kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

stackars er..stackars han...skit att nått alltid ska hända...
för oss är det så när vi jämt ska på grejjer eller så...
hoppas det löser sig...att han blir frisk över natten och att det ej smittar då!!!!kräkksjukan värst haft den varje år utom detta,peppar ,peppar!!!!kram jane

Jenny sa...

Men blä och bajs. Vad är detta för bacillträsk?
Jag håller verkligen verkligen verkligen alla tummarm för dig. Lånar kattens tummar också...

Anonym sa...

jo det e bara att stoppa i dem i smeten!
ojojoj, jag håller tummar och tår för er, hoppas verkligen ni kommer iväg!

Anonym sa...

Håller tummarna för att ni kommer iväg imorgon!

Anonym sa...

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)

fridafritzon.blogg.se

MissyElliot sa...

Håller tummarna att ni kommit iväg och att det inte bidde något mera kräk.
Ha det sååååå mysigt...
kramiz