lördag 21 mars 2009

GRATTIS ÄLSKADE LEO


STORT GRATTIS TILL VÅR ÄLSKADE BUSUNGE
LEO SOM FYLLER 4 ÅR IDAG...
myspace comments



MySpace Happy Birthday Comments

Tänk vad tiden går fort...
För 4 år sen låg jag i onda värkar vid den här tiden och några timmar senare så kom du ut med akut kejsarsnitt... du förgyllde vår vardag å gör det fortfarande. Du är världens bästa kille och storebror. du älskar ditt x-box spel med Lego star wars och Lego batman.. kör runt med bilar å tycker om att cykla. Du står ofta på huvet så gymnast kanske blir din grej... eller höjdhoppare.. hihi... iallafall så är du vår gopojk VI ÄLSKAR DIG!!



ps till er alla. jag har inte haft tid att läsa era inlägg alls sen i förrgår.. har över 100 st att läsa...
å inte haft tid att blogg heller.. men nu har vi påbörjat att fira barnen.. snart kommer hela tjocka släkten.. Thea sover en stund å Leo äter lite godis å kollar på tv.
Trevlig helg på er alla..
kram kram kram kram

7 kommentarer:

MissyElliot sa...

Jättegrattis Leo!
Hoppas att du får en toppendag.

ps. Mamma får hälsa detta till dig....ds.
kramiz

Anonym sa...

Grattis Leo!!!

Hoppas att ni har en bra lördag.

Kram

Malin sa...

Massor av grattiskramar till din underbara son!!
Jag har en här hemma som har haft nedräkning tills söndag nu i en och en halv vecka.
Syns imorgon.
Kram

Anonym sa...

Grattis storkillen!!
Kramar från norr

Janeth sa...

Härlig blogg du har.
Välkommen för en titt hos oss & tävla gärna!
http://fembarnsnettan.blogspot.com/2009/03/premiar.html

Anonym sa...

Jaa, o jag fyllde 16 år mer :D en bra dag det där :D

Anonym sa...

Grattis i efterskott till era sötnosar!!
Förstår om ni har haft fullt upp, hihi tur har jag spridning på mina.
Ha det så bra...

Kram Nettan i Hälsingland.