söndag 8 mars 2009

En helg till ända igen..

vi har mest varit hemma å myst... idag var det gympa å båda barnen var som i extas.. dom verkligen älskar det... så kul.. vi föräldrar har kul åsså å det är ett stort plus..
Idag har det vräkt ner snö igen.. SUCK.. trodde det inte skulle toksnö nåt mer.. men det är plusgrader så det lägger sig väl inte så hårt...
nåja.. bara att bita ihop.
bara 5 dagar kvar till vår stockholmsresa.. å gissa om jag längtar.. ska bli så skönt..
lägger barnen hos svärmor på fredagkväll sen kan vi i lugn å ro packa å mysa på här hemma.. sen går vårat tåg på lördagmorgon kl halv 8.
idag gjorde vi en storstädning här hemma å det behövdes verkligen... ska ta bakom spisen här i veckan.. det var ett tag sen.. åsså ska jag städa ur kylen.. det kan åsså behövas..
nu ska jag stryka lite å kolla på wipe out på 5an.. hoppas på att det blir kul att se på i all tristess som kommer med strykning.
vi är iallafall friska å krya å mår toppen. HÄRLIGT. Imorgon börjar jag nio så lite sovmorgon om dom inte vaknar halv 6 mina gullungar när Pär kliver upp..

Trevlig kväll på er alla.. KRAMELIKRAM

Inga kommentarer: