tisdag 10 mars 2009

LYCKLIG

Ja det är vad jag är.. över vad.. ja först å främst för min underbara familj som jag älskar över allt annat.
Men det som jag känner har lyft mig är mitt jobb. Jag skulle verkligen vilja ha det här jobbet som ett fast jobb.. men nu är det ett vik på 5 månader nu å 5 månader i höst..
Men jag stormtrivs.. 39 underbara ungar å massa härliga föräldrar... framför allt så har jag underbara arbetskamrater. Dom har hjälpt mig in i jobbet snabbt å lätt. TACK för det!!

Jag känner att jag verkligen valt rätt i mitt val av yrke. BARN ÄR UNDERBARA MÄNNISKOR!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Inte illa att kunna känna sig så välsignad över att få vistas bland barn på sitt arbete, när man är tvåbarnsmamma själv! Så gött att höra. Blir alldeles varm i själen och övertygad om att dina barn måste ha en härlig mamma...

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar.
Nu har jag jobbat i 2 dagar, imorgon sista dagen på denna jobbvecka så har jag jobb igen.
Kl 7 börjar jag och det betyder att jag åker härifrån klockan 6.20...Ihh.
MEN, jag har jobb. Det är samma avdelning. Barnen är jättemysiga och jag ser fram emot det på något vis.
Också slutar jag halv 2 imorgon också...

Hoppas, hoppas att det blir mer än vikariat.
Är du alltid på samma avdelning och har ett schema som är densamma alltid?

Ha det toppen i helgen!
Kram Louise