tisdag 24 februari 2009

utmaning

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!
1. Vad heter du: Helen
2. Ett ord på fyra bokstäver: Häst
3. Flicknamn: Hanna
4. Pojknamn: Hans
5. Yrke: Hårfrisörska
6. Färg: finns det nån??? har sökt på hela internet.... hjälp
7. Klädesplagg: Hängslen
8. Mat: Hummer
9. Sak i badrummet: Hårbalsam
10. Plats/stad: Hudiksvall
11. En orsak att vara sen: Halka
12. Något man skriker: Hurra!!
13. Film: Himlan kan vänta
14. Något man dricker: Hostmedicin
15. Band: Halloween
16. Djur: Hare
17. Gatunamn: Humlegårdsgatan 4 b
18. Bil: Honda
19. Sång: Himlen runt hörnet
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Handboll

utamnar ALLA
uppdatering::: dumma jag då som går på allt.. vad heter du.. Helen skrev ju jag så klart.. men man fick ju inte skriva sitt eget namn.... så ja vad ska jag svara.. hmm heter ju Eva i andra namn.. hihi

uppdatering 2: ser hos vissa andra att dom lagt till att man får skriva det på fråga ett... alltså sitt eget namn.. ja ja..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du: Helen

Em Löfgren sa...

måste säga att bilden på din banner är underbart söt =)

Anonym sa...

Men hallå va ska man då skriva! Jag heter ju Madelaine;) Haha!
Men regler är väl till för att brytas..eller hehe!

Anonym sa...

Haha, grymt gullig bild du har där uppe! :-)

Anonym sa...

Hmmmmm, jag heter ju Cina... Giss hur lätt det blir att hitta på saker på C...

MissyElliot sa...

Hi hi hi, rolig liten lista.. Jag har också gjort den och med tanke på att mitt namn börjag med C så var det himla klurigt...
*ler*
kramiz