fredag 6 februari 2009

Fredag ÄNTLIGEN

Thea har lika feber idag men är pigg ändå.. äter rätt bra idag åsså...
Har jobbat å Pär har varit hemma.. Leo var på dagis å gissa om jag blev glad å han med när Snäckan kom till oss på Stallbacken, då fick jag en halvtimmes utelek med Leo. ja å han spelade fotboll i snön med två av barnen på mitt jobb... var jätteskoj
som sagt fredag å helg.. blir väl bara hemma eftersom thea är sjuk.
ikväll blir det mysfredag med Leo å popcorn sen däckar nog jag åsså.. vi ska försöka se ett avsnitt av prison break men mer orkar jag nog inte..
thats all for now...
kram

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Va trist att ni e sjuka, hoppas ni kryar på er, ha en mysig helg i alla fall. Stora kramar

MissyElliot sa...

Hoppas att Thea blir bättre. Här har vi också träff med förkylningsbacilluskerna. Både jag och Minimannen hostar och snörvlar, men än så länge är det inte värre än så...
Håller tummarna att det försvinner quickt!
Hoppas att lördagen blir mysig.
kramiz

Anonym sa...

Tack gumman! Förlåt att jag är så dålig på att svara på kommentarerna! Hur är allt med er? Är lilltjejen sjuk? Hur går nya jobbet?

massa Kramar

Anonym sa...

Faktiskt så är Simon sjuk. Har ikväll haft överaskningsfest för mamma och då får han feber. Tråkigt, men han kunde sitta o mysa vid tv-n iallafall.
Kram

Anonym sa...

På http://www.wordle.net/ kan man göra ett sånt kollage med ord. =) Hoppas det blir bättre i sjukstugan! Kram!

Anonym sa...

Nej fredagskvällarna blir man inte allt för sen....ögonen blir tunga väldigt tidigt.
Hoppas thea mår bättre.
Kram kram

Anonym sa...

Hoppas att ni har haft en bra, och frisk, helg! Kramar