måndag 9 februari 2009

- 17 grader

brrrrr.. nu får han sluta att blåsa kall luft på oss.. 17 minus är inte skoj men solen kikade fram så på em var det bara - 4 så då var vi ute en sväng. .men 30 min sen så hostade Thea som en tok så då gick vi in. På fm var vi till öppna förskolan.. har ju inte varit där sen före jul. Det var skoj att träffa Anita igen (hon jobbar där) sen så var det rätt lugnt, Jenny å grabbsen var där.. kul det me för det var så länge sen vi sågs.
När Thea sov så myste jag å Leo med lite tvspel.
Ikväll var jag på möte på jobbet från 17 - 20 så båda barnen sov när jag kom hem. Pär är på spelkväll å jag ska lägga mig på soffan å se lite Greys Anatomy.. nya avsnitt finns att skåda på
www.surfthechannel.com
Leo var lite off idag.. undras om det är hans tur nu att bli sjuk.. hoppas inte.
Skulle vilja hoppa till mars nu så jag å Pär får vår helg i Stockholm. LÄÄÄÄNGTAR!!!!
Imorrn ville Leo till dagis så kl 9 droppar vi av honom där sen vidare till min farmor.
Sen blir det lugnt. Vi har bytt försäkringsbolag så en från anticimex kommer å besiktar huset åt oss kl 14 så efter det hämtar jag Leo.
Sen blir det bara mys å lite middag.
vikten.. hmm ja.. säger inget mer... semla va gott iallafall
kram kram kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt med en helg med vuxentid. Förstår om du längtar.
Kram kram

Anonym sa...

Åh, semlor är så himla gott! Skulle kunna äta en varje dag, om det inte vore just för vikten... :(

Cornelia sa...

Ja nu är det kokta fläsket stekt för nu snöar det till och med i Malmö :-)
Kram på dig

Anonym sa...

haha vilken tuff layout!

Anonym sa...

häftig header :D hehe /eleni

Anonym sa...

Hej! råkade snubbla in här. Trevlig. Välkommen till min sida och se dig om bland inläggen. http://www.metrobloggen.se/krhnke