torsdag 26 februari 2009

torsdagen snart till ända..

En dag som har gått ganska omärkt förbi.. sånt är lite jobbigt men just nu var det skönt.. jag tycker om att minnas dagarna även om dom är jobbiga på olika vis.. vill minnas båda bra å dåligt.. låter kanske konstigt men varför ska man bara låta dagarna gå å inte minnas..
Känner nu att det är skönt att ha jobbat snart en vecka igen.. iofs så är dagen att minnas.. fick min lönespec å det är inte ofta man får så mycket i lön. fick ju en hel månadslön åsså 3 veckor med timlön från januari.. men dom blir att spara till mars då vi får liiite istället.. men skönt att kunna sätta över 10.000 spänn på sparkontot då till mars å till sommaren när jag ska stämpla igen då det tar tid innan man får första utbetalningen.
barnen är snoriga men glada att vara på dagis igen. imorrn slutar vi alla tidigt.. jag hämtar barnen kl 14 å sen får Pär ta över, jag åker till stan å kollar på kläder från kappahl till presenter åt våra gullungar. har 25 % rabatt på hela köpet.. hoppas jag hittar mycket.. kanske en vårjacka åt Thea...
nä ny ska jag se ett nytt avsnitt av Greys anatomy sen blir det nog natta.. imorrn ska jag väcka barnen kl 6.. jag börjar 7.
så go kväll på er alla glada.

ps.. snön vräker ner ute å bara 0,3 minus grader.. det har varit plusgrader hela dagen för övrigt..
plumsade med vagn å ståbräda i morse.. tog 35 min istället för 17 min till dagis i morse. var genomsvettig å så less.. dom vill spara på miljön genom att få folk att gå istället för att ta bilen.. MEN SKOTTA DÅ FÖR SJUTTON...
vore det inte för att det är sportlov nästa vecka så hade jag tyckt att det är nog med snö å vinter nu.. men ok 1½ vecka till sen är det bra...

4 kommentarer:

Anonym sa...

*hoppas att du får en trevlig fredag :)*

Anonym sa...

Hoppas att ni får en trevlig fredagkväll! Kramar

Anonym sa...

Go kväll!! Lite trött nu men hör av mig i morgon igen. Hoppas att det är oki?!

Go natt från oss i Hälsingland.

Anonym sa...

Jag sa ju att det skulle vända! Efter regn kommer solsken!=)

Ja vi blev så glada av den presenten! Men sen är hon ju min bästa kompis, så hon vet väl hur mina strängar ska spelas..;)

Hur ser er helg ut?? Kram