söndag 15 februari 2009

barskrapad

ja det lär vi bli i mars när lönen kommer..
bara i februari hittils har detta hänt:
*pär har en karens dag
*jag kommer ha minst två..
*sen har vi 4 vab dagar..
*åsså ska pär varar föräldraledig på fredag när förskolan är stängd..
ojoj om inte pengarna från försäkringskassan kommer tills lön i mars..
vi förlorar ju 3000 spänn på våra karensdagar..
sen ca 5000 dom andra dagarna tills vi får pengar från FK
så 8000 om vi har otur.. shit.. hoppas FK gör sitt jobb nu å får iväg pengarna till oss..

vi är hemkommen iallafall orkade inte med mycket på gympan.. men var fotograf iallafall. väntar på hamburgare nu som Pär å Leo är å köper i stan.. sen ska jag å Thea hoppa i säng.. .sen byter jag nog sängen mot soffan å försöker se nån film... gör så ont i kroppen att bara ligga åsså...

go kväll på er goa bloggvänner som är så omtänksamma.. åsså mina systrar förstås...

5 kommentarer:

MissyElliot sa...

Stackars dig. Hoppas att det går över fort.

Jag ska säga till FK på skarpen så att dina pengar trillar in i god tid...
kramiz

batgirl sa...

Sänder en go kram iallafall...
KRAM!

Anonym sa...

Jag hoppas det ska lösa sig för er, aldrig roligt att vara beroende av FK, hoppas du får en bra start på veckan! Kramar!

Anonym sa...

Härligt att du följde barnen på gympan iallafall så dom fick röra sig lite. Fast att du orkade??!! Krya på dig!!
Kram

Anonym sa...

har brytit med Marcus.. och fick den natten reda på att han har hittat någon annan som tagit min plats.. det kändes..