onsdag 4 februari 2009

Bättre

ja vi mår bättre här hemma.. Pär har bara lite huvudvärk.. å är på benen å kan leka lite med barnen. jag har kommit fram till att jag har stark magkatarr... därav hur jag kände mig igår.. jag har många känningar nu åsså å försöker vila så mycket som möjligt.. det är väl min kropp som säger stopp nu.. För många krav och massa stress på mornar å kvällar.. för att få allt att gå ihop med lämningar å hämtningar.. sen mycket nytt på jobbet, jag tar väl i för mycket så här i början för att lära känna alla barn å föräldrar, planera gruppaktivitet med flickor födda 05 (på jobbet alltså) sen så har man stress med middag å försöka hinna leka å mysa lite innan det är dags för nattning här hemma vilket är tidigare nu på veckorna.. båda brukar sova kl 19 nu för tiden. så trötta. sen så vill man ha egentid å lägger sig inte i tid,, men nu har jag bestämt att lägga mig senast 22 på vardagar.. gärna kl 21 när jag ska upp kl 6. så man får tillräcklig sömn.
Men det är ju lättare sagt än gjort. Ja det var det.. nu ska vi göra hamburgare
kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör det jättebra tjejen, du får krya dig! Kram

Anonym sa...

Ja vardagsstressen kan verkligen göra sig påmind i bland.
Ta hand om dig. Kram kram

Malin sa...

Jadu, känner igen allt till punkt o pricka. Det tog mig nästan ett år att känna att jag började behärska vardagslunken och inte känna sån stress. Min mage var oxå helt paj i början. Men till slut faller allt på sin plats.
Massa kramar till dig o du gör det så bra!