tisdag 24 februari 2009

löneförhöjning

Igår skrev jag äntligen på mitt anställningsbevis... tog tid men men.. skickade iväg det.. det var även mitt lönebeslut..
idag fick jag ett likadant fast med 900 kr till på lönen.. man tackar å bockar.. men kollade ändå med chefen å hon fattade inte varför,, men skulle kolla upp det å så klart yrka på den högre lönen åt mig.. tackar man för.. men troligtvis kommer den retroaktivt nästa månad för det blev den lägre lönen som inrapporterades till lönekontoret.. jaja .. vad säger man.. typsikt kommunen säger jag bara.. men glad är jag om jag har 900 spänn till i månaden!!!!
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh vad glad jag blir när jag får höra sånt där :) O hoppas på 900 till på lönen. Piercingen är tänkt att hamna i tutten. Men jag vill tänka igenom det ordentligt först.. Med alla risker och så :)