måndag 16 februari 2009

Leo´s tur

På förskolan idag hade han inte varit sig lik.. sen åt han bara en pannkaka till middag å ville inte äta så mycket av sin kvällsfika. Jag tempade honom å visst hade jag rätt i att allt inte stod rätt till. Han hade 38.0 i feber. Så han blir hemma med mig imorrn.. hoppas jag mår hyffsat.. annars måste Pär vara hemma med vård av barn i morrn..
Thea ska enligt planerna vara på dagis halv 7 till 14.. Pär slutar tidigt.

Jag ska ha Me and I party på torsdag men kanske jag måste ställa in.. få se hur morgondagen blir å onsdagen.. hmmm...

kram

3 kommentarer:

Malin sa...

Men hallo, nu får det vara slut på sjukstugorna snart. Hoppas att ni piggar på er fort, men då ligger väl nån av oss...
Kramar

MissyElliot sa...

*kramar om*
Hoppas att det här ger sig snart så ni får vara friska.

ps. Jag pratade med FK och de lovade att vara snabba som gatan...ds

Anonym sa...

Viljen sjukstuga! Hoppas att du mår bättre idag. (Och hinner titta på charterhjältar, jag tänkte spana in reprisen om jag kommer ihåg...) Kramar