onsdag 4 februari 2009

SJUKT känslig??? läs inte..

Pär ligger med migrän å jag vet inte hur jag mår egentligen.. igår när vi skulle äta middag började det svida i magen.. fick sluta äta å lägga mig på soffan.. vilade en stund.. kändes bättre, en timme senare började jag må illa, kom i vågor.. nää inte magsjuka tack.. men har inte kräkts.. har gått på toa å gjort nr 2 två gånger i går å en idag.. men bara lite lös igår inte idag..
sorry för mina ordval..
har tokont i ryggen så som man kan få när man har kräkts.. orkeslös.. så fort jag gör nåt så tappar jag all ork.. fick iväg barnen till förskolan i allafall.. så nu blir det vila vila vila.. å försöka äta nåt. men är inte alls hungrig.
Få se hur dagen blir.. urk..

kram till er alla

8 kommentarer:

Jenny sa...

Gratulerar! Inte... Det är sååå segt att bli magsjuk och få skumma virus när man har små barn. Den dära energin man så väl behöver, bara absorberas.
Min man ligger däckad i halsfluss... ja, du kan ju bara gissa hur sjuk han är ;-).
Bara att hålla i hatten och hoppas att jag inte blir smittad.

Malin sa...

Hallo. Hoppas du piggar på dig snart och att du slipper k....s.
Jan e hemma på grund av dålig mage igen, fattar inte när detta ska gå över. Ska skjutsa iväg barna till dagis nu så jag får åka och handla.
Vi höres. Kram

Anonym sa...

Usch det låter jobbigt, hoppas att du kryar på dig snabbt! :)

Anonym sa...

hoppas du kryar på dig

Anonym sa...

Kikar in!
Fin blogg men jätte söta ungar:-)
Jag kämpar med mot lite envis kilon:-) Kul att läsa om hur det går för andra mammor:-)
MVH Linda

MissyElliot sa...

Usch, din stackare. Hoppas att det inte blev något mer och att det försvann kvickt. Annars får du krya på dig...
kramiz

Anonym sa...

men herregud! hur orkar du skriva om ditt bajs konsistens?

Anonym sa...

Tröjan kommer från Lindex va? Har för mig att jag såg en sån där, om jag inte till o med köpte den, när min systerdotter föddes för dryga 2 år sen!