onsdag 4 februari 2009

Mina godingar i bild från förr

Nu Cissi fick du lite mer bilder av mina godingar lite yngre...

Leo nyfödd bara nån timme gammalThea nyfödd några timmar gammal
Syskonkärlek på BB. Leo 2 år å Thea nyföddLeo ca en vecka gammalThea 2 dagar gammal
Leo 3 månader gammal
Thea 3 månader gammal.. gillar att sitta den bruden
Leo 1 år.. gott med mat.. buse Leo 1 år... LOVE YOU
Thea 1 år... tokfia
Thea 1 år.. LOVE YOU
oj va man blir bebissugen när man tittar på gamla kort.. eller man vill tillbaka till den tiden.. man glömmer så fort.. tur man har filmat en del åsså...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilka underbara bilder på gobitarna! =)

Kul att du lagt till mig där. Jag länkar dig på min blogg. =) Kramar

Anonym sa...

Myyysiga bilder! Har nu uppdaterat mitt inlägg, kanske inte alls heter theraband på svenska :-)

Anonym sa...

Vilka sötnosar :)

Anonym sa...

Åååååh, sitter med ett leende på läpparna när jag spanar in godbitarna! Vilka sötnosar, man känner verkligen igen dem. Men att filma, det har vi helt glömt av! Måste köpa en filmkamera pronto! Nu fick jag lite ont i magen...

Hjärtan: alt + 3 (på det numeriska tangentbordet) ♥
☺ (alt 1)
☻ (alt 2)
♥ (alt 3)
♦ (alt 4)
♣ (alt 5)
osv.

Kul att ni mår bättre!
Kramar

Anonym sa...

Sidan jag tipsade om tidigare var http://www.yescomments.com/

Anonym sa...

guuu va fina kort

Anonym sa...

Satt oxå och kikade på bebisbilder häromdan. Deär ju bara fööör söta.
Kramkram

Anonym sa...

Åh vad gulliga de är.
Nästan så att man själv börjar fundera på...eller nej. Jag är inte redo än.
Men att ta hand om bäbisar när de luktar så gott och är alldeles underbara (När de inte skriker, spyr och skiter dvs) DÅ vill man ha barn.
Och i framtiden hoppas jag att det är min tur med.

Nej då, det gäller bara att ha fantasi, ork och glädje för att vara en bra au pair. Jag har mina dåliga dagar och vanor med, men det skriver jag inte om. Hahah.

Ha de så bra!!
Kram

MissyElliot sa...

Vilka underbara bilder!
kramiz