fredag 13 februari 2009

oj då

har visst inte bloggat sen i måndags... mm tiden rullar å jag har inte haft ork eller lust.. tog just igen över 100 inlägg på bloglovin.. ojoj.. sorry om jag varit dålig att kommentera åsså..
Thea är nu frisk eller jag snorig å hostig men så bra så hon kan gå på förskolan iallafall. Hon sov hos sin farmor å farfar i tisdagsnatt för att jag hade lovat att komma till jobbet på onsdagen.

Tusen tack igen för att ni ställer upp å hjälper oss!!! Ni är guldvärda farmor å farfar.. fast det vet ni nog redan!!!

Igår somnade jag med Thea när jag la henne kvart i 7 på kvällen. vaknade å gick till soffan vid åtta somnade om å vaknade vid 11. borstade gaddarna sen vidare till sängen. Leo kom till oss halv 6 så jag sov från kvart i 7 till halv 6 igår natt.. SKÖNT.. var helt utsövd när Leo kom in till oss.. inte ofta man känner det halv 6 på morgonen.
Inväntar magsjuka här.. torkade två kräkor på jobbet igår å bytte en blöja idag som var som vatten.. alltså innehållet... ja va säger man härligt jobb man har....
Vi har haft halva gruppen borta hela veckan.. dvs typ 20 barn där å 19 barn hemma..
inte många i magsjuka men feber å sånt. snart ligger vi nog all personal åsså.. en är hemma i magsjuka...

Ikväll har vi haft mysfredag med Leo och helgen blir nog lugn.. gympa på söndag..

ha en trevlig helg alla.. KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!!
Jag har haft data krångel så jag har ej kunnat skriva. Hoppas i alla fall att ni har det bra?!
Kan vi inte ses nått på vår-sidan skulle vara så himla kul och träffas med barnen och allt??
Ja kärleken e inte enkel och inte lätt ..men men det löser sig!! (Hoppas jag alldeles snart).

Ha en mysig helg!!

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

Vill ÖNSKA er en mysig ALLA HJÄRTANS DAG!!

Kram Nettan i Hälsingland.

Cornelia sa...

Det är verkligen svårt att hinna blogga, bloggsurfa och kommentera under veckorna. Men det är tur att det är likadant för fler än för mig. Just nu betar jag av mina 148 olästa inlägg på bloglovin... suck. Hoppas ni har en fin helg nu och en härlig alla hjärtans dag
Stor kram
Cornelia