torsdag 19 februari 2009

Något positivt då

* Pärs mamma och pappa kommer hit imorrn så jag kan åka på planeringsdagen.. ♥NI ÄR BÄST♥

* Om 23 dagar åker jag å Pär till Stockholm å njuter♥♥♥♥♥♥

* Snart fyller våra gullungar 2 resp 4 år.. shit va tiden flyter. ÄLSKAR ER!!! ♥♥♥

* Snart får jag min första lön på lääääänge.. skönt

* Jag har varit kreativ å flyttat in båda barnen in i vårt sovrum å vi har tagit Leos.. blev såå bra.. men tyvärr är vi just nu fast med gröna tapeter med djur på. Nu slipper vi iallafall alla Theas grejer i vardagsrummet.

Ja det var lite bra grejer det.. det har bara varit sjukt här på senaste tiden.. dom har hög feber hela bunten.. går på ipren å alvedon.. barnen äter rätt bra iallafall hittills.. man får passa på när dom har fått medicin

go natt.. nu ska jag sova å ställa klockan för första gången på en vecka...

KRAM KRAM KRAM å tack alla för era gulliga kommenterar.. vi hoppas åsså vi blir friska snart å era kommentarer piggar upp tack för det ♥♥♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det toppen på planeringsdagen !!! Och krya på er därhemma.
Kram

Anonym sa...

Usch är ni sjuka nu igen? Bli frisk, frisk, frisk!!
Sover alla barnen i erat sovrum nu? Är inte det jobbigt?

Jo, jag har tänkt på det med paketet massor. Jag som skulle vara så snäll och muntra upp dig.

Men jag har allt planerat att skicka ett litet paket när jag kommer hem till Sverige.

Va härligt saker du har att se fram emot nu, lön och Stockholm. Härligt!!

Kram Louise

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra fredag! Kramar

Anonym sa...

Hallo! Jo jag vet! Men jag måste pumpa annars kaskad kräker lillkillen..men jag pumpar bara när brösten är överfyllda och spända..

Händer i helgen?

Kram

Anonym sa...

Nej men vad härligt. Bra jobbat =) Jaa, jag hoppar jag kommer ner minna 2 nu ja.. det är dock inte dom sista. Men till den första milstolpen :D Grattis till första lönen oxå.