fredag 20 februari 2009

FREDAG

japp det är idag det.. jag har varit iväg idag på planeringsdag å diskuterat hur vi vill ha en ny förskola här i Sandarne.. fortfarande i planeringstadiet men snart börjas det bygga.. ska vara klart nästa år tror jag..
iallafall.. Pär är på benen å har bara lite feber... Thea drar på med nästan 40 grader hon å Leo hade 39.2 både sover nu.. får se om jag får suppa Thea inatt igen.. det är inte kul när det visar nästan 40.. otäckt.. Leo har en envis hosta han som sitter i de första timmarna sen han somnat sen sover han gott hela nätterna sen börjar den om på morgonkvisten..

nåja.. dom blir väl friska snart eller????!!!!
jag har tappat 1.3 kg jag på 1½ vecka.. så gäller det att hålla i.. visst jag har varit sjuk så lite missvisande är det nog men jag har ätit bra nu ett par dagar... vi får se nästa fredag...

trevlig fredagskväll på er alla go å gla där ute..
kram

ps. Missy Elliot,,, tack för påtryckningen på FK... ;-) mina pengar kom idag... HAHAHA.. nu blir det till att lägga undan dom till marslönen kommer den usla...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en superhärlig helg! Kramar

Anonym sa...

Åh vad jobbigt att ni fortfarande är sjuka.
Hoppas det vänder snart.
Mångar kramar och hoppas ni får en bra helg.

MissyElliot sa...

Bra att de lyssnade annars hade de fått med mig att göra!
*ler*
Hoppas nu att ni blir friska och hålla er friska.
kramiz

ps. Något positivt med att vara sjuk kan ju vara ett minus påå vågen...*ler*ds.

Anonym sa...

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

Anonym sa...

Usch hoppas ni kryar på er!! Inte alls kul att vara så sjuk ju! Massa krya på kramar från oss!

Anonym sa...

läs min åsikt om mammor som bloggar

Anonym sa...

Nu e jag tillbaks men för hur länge det vet jag inte (less på min data nu).
Hoppas att ni haft det bra....ska läsa lite på din blogg det jag missat nu.
Ha det så gött nu...

Kram Nettan i Hälsingland.

MissyElliot sa...

Hopas att helgen varit mysig...
kramiz

Anonym sa...

Åh va duktig du är med vikten.
Ja, barnen blev jätteglada över allt.

Jag kommer hem på fredag den 27 feb. kl 10.00 i Sverige, svensk tid.
Hoppas bara att ingenting blir försenat.

Kramar Louise

Anonym sa...

Haha fyfan vilken rolig header :)

Anonym sa...

Lycka till, jag håller också på och ska gå ner i vikt! kika gärna in på min blogg:
absolutlinan.blogg.se
/Lina