måndag 16 februari 2009

Keep going

Jag har fortfarande feber.. jag å barnen som till kvart i 8 imorse.. sen upp å ge dom frukost... Pär började 6 imorse så han kunde skjutsa dom till förskolan utan barnens farfar kom kvart i 9 å hämtade dom. Åsså iväg till dagis.
Malin min räddande ängel kom med ipren så nu överlever jag.. TACK Å BOCK
Mår lite bättre idag men har huvudvärk men inte lika ont i kroppen. Nu skulle jag vilja ha varm soppa men har inget hemma.. omelett då.. nä inga ägg.. suck...
inte mycket att göra.. blir tråkiga limpmackor då...
men vill inte äta så mkt blir så hostig..

Nåja.. är hemma en dag till å kurerar mig...
kram på er..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ju det. Så jaa. livet är lite upp och ner just nu. Något positivt är att jag har gått ner 3,6 kg sen den 2:e februari. Det är rätt mycket på två veckor iof. Men det beror ju på att jag varit lite ur balans. Jag blev dock glad. =) Hur är det för dig i sjukstugan då? Känner du dig lite bättre?

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig snart!

Kram

indira sa...

Krya på dig tjejen!

Anonym sa...

usch krya på dig!! jobbigt att va sjuk..

haha..ja han sover max en timme, sen vaknar han med ett vrål o vill ha boppe..