fredag 2 januari 2009

Kul början på året 17 grader inne...

FY FAN va less jag blir.. våran panna funkar inte så pelletsbrännaren kan inte funka... så imorse när vi vaknade hade vi 17 grader inne.. det är det fortfarande..
har fått hjälp av nån som kan det här men han hittar inget fel... mer än att det är för lite drag i pannan.. ja ha å ingen sotare finns att tillgå.. Pär är höjdrädd och det är superhalt på taket så han kan inte gå upp... ska vi bli 20.000 kr fattigare.. eller ja det är ju pengar vi inte har.. å måste vi köpa en ny panna nu då eller.. vet inte vad dom kostar men det känns dyrt iallafall..
dags att gråta en sväng igen då.... visst kan vi köra på el.. men hur jävla dyrt är inte det då...
Har spenderat dagen hos svärmor och ska dit igen.. Leo ville inte följa med så jag åkte hem en sväng med Thea så hon fick somna i bilen.. inte trött alls.. men nu äntligen..
surr surr. .nu ska jag sluta
men visst är det lite synd om oss nu... SUCK

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pust o stånk va jobbigt! Hoppas de fixar sig!!

MissyElliot sa...

Åh, tycker jättesynd om er. Skickar lite värme genom cyberrymden....
kramiz

jempa sa...

Men hua vad trist!!!!!Har ni haft en bra dag annars då???Jag har jobbat hela dagen o killarna har åkt skridskor,pelle är riktigt duktig=)Nu är det soffan som gäller,pelle har haft sitt fredagsmys med oss o somnade gott för en stund=)Hörs!!!!!Kram kram o mkt värme kommer här!!!!!!

batgirl sa...

Jag skickar en värmande kram iallafall, eller ja, många värmande kramar...
kram,kram,kram,kram & kram! ;)

Anonym sa...

USCH vad drygt :( hoppas det löser sig! KRAAAM