söndag 11 januari 2009

11 timmar

ja 11 timmar kvar tills jag kliver in på mitt nya jobb.
ska lämna barnen 8.45 å sen vidare till jobbet 2 minuter bort kl 9.
Nu börjar jag bli nervös men det känns ändå så bra. Få se vad jag skriver imorrn.. hihi

go kväll på er..

ps.. ang vikten så har det gått bra idag ingen motion för det blåser massor ute å jag fryser.. men nu får jag ta å skärpa mig på den biten... ut på kvällarna får det bli!!

Malin du kan väl spara en dag åt mig så vi kan gå på kvällen *fniss*
KRAM

8 kommentarer:

Cornelia sa...

Där ser man, intressant det där att magen inte gillar godis när man inte har ätit på ett tag.
Lycka till imorgon nu! Jag är så avis på dig, jag vill också ha ett nytt jobb, det är så spännande. Skall bli kul att höra hur det gått.
Kram kram

Anonym sa...

Va spännade det ska bli att höra hur det gått för dig i morgon. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas på Stallbacken. För närmare hemma än så kan du knappast jobba. Lyckos dig som slipper passa en buss i morgon. Jag hatar verkligen mina tidiga morgonar med jäkt och stress först till barnens skola och sen till bussen som ska ta mig till min skola. Jag vill också ha ett jobb så att vi har råd med en till bil. Men nog om mina problem.
Lycka till i morgon söstra mi.
// Kram Anncha

Anonym sa...

Ha en toppendag på nya jobbet imorgon !!!

batgirl sa...

Grattis till det nya jobbet!!!
Imorgon blir det spännande...
Kram

Anonym sa...

Ja fy för denna kyla. Känns svårt att ta sig ut på promenader nu tycker jag...
Men i morse trotsade jag vädret. Skönt när jag väl kom ut.
Lycka till på nya jobbet idag.
kram kram

Anonym sa...

Lycka till på nya jobbet idag!!! Kramar

Anonym sa...

Hejsan!
Vad ska du börja jobba med?

MissyElliot sa...

Hoppas att det gått bra på jobbet idag....

ps. lyktan var ingen dyrgrip, hela 59 kr på Gekås....men jag gillade den ändå ju....ds

kramiz