lördag 3 januari 2009

GLAD IGEN

Ja nu är jag glad igen..
Det funkar igen helt plötsligt.. å glad är vi för det..varmt å gött här hemma...
tack för alla värmande kramar... tror vi hade 40 värmeljus på igår eller fler.. fast vi hade satt på elen så var huset bara 18 grader.. men nu så har vi 22.. härligt med värme.. underskatta aldrig värmen hörrni!!!
inser nu att jag missat att lägga in bilder sen nyår å så.. men vi ska iväg snart å hinner inte.. ikväll kanske..
idag var jag å Leo å köpte ny bilstol till bilen.. han är så nöjd nu när han har fått en bältesstol med ryggstöd. som alla stora killar.. å mamma va bra jag ser nu.. hihi
vi har skickat efter en gitarr åsså till guitar hero.. provade det igår.. å jäklar va jag skrattade... det var inte lätt men så kul.. så snart har vi gitarr å 3 spel.. tjo ho... då blir det lira av.. hihi
nu ska vi snart åka till svärmor igen
tacokväll med pärs bröder å föräldrar.. Pärs äldsta bror är hemma från stockholm å hälsar på..
ja men nu har jag tid att sitta här mer... KRAM KRAM

4 kommentarer:

Jenny sa...

Men... kan det bara göra så?
Det är skumt det där med värmepannor och sånt. Jag tror att de är ganska onda av naturen, så det gäller att inte svära för mycket på dem, för då straffar de oss genom att sluta fungera.

Gott nytt år förresten!

MissyElliot sa...

Hrm, lite komiskt det här...Ni får problem med värmen och precis samtidigt händer det oss... HRm, igen...
Vad bra att det funkar igen nu och hoppas att det bara var något tillfälligt...
kramiz

Cornelia sa...

Tacos, gott!!! Ha en mysig kväll
Kram

indira sa...

Va skönt att ni fått värmen tillbaka, ha en skön dag!