onsdag 7 januari 2009

Shit

Idag lämnar jag in min laptop på lagning.. hur ska jag klara mig.. visserligen har vi en dator uppe men jag älskar ju min laptop.. så det blir lugnare på bloggfronten å kommentarer från mig nu.. finns inte lika mkt tid att sitta upp särskilt inte om jag är ensam med barnen.

idag är det dags för intervju i bollnäs då... kl 13.. har lämnat barnen på dagis å det gick jättebra.. puss å kram å hej.. skönt.
ska iväg med laptopen vid 10 sen till bollnäs å kika runt lite i affärer sen lunch å intervju.. sen hämta min gullungar..

Skönt med lite rutiner igen. Malin.. dina barn är uppsatta kl 9 på måndag å inga grupper.. mari ledig till på fredag denna vecka å sen eta borta två dagar nästa vecka...


so long.. vem vet när vi ses här igen.. haha.. kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra onsdag! Och att du får tillbaka laptopen snabbt! :)

MissyElliot sa...

Åh, neeej, inte vara borta länge!
*snyftar*

Cornelia sa...

Hoppas du får tillbaka den snart, jag gillar ju din blogg... ;-)