onsdag 21 januari 2009

Snart helg

ja för barnen.. imorrn är det torsdag så det är sista dagen på dagis denna vecka för barnen. Jga börjar nio på fredag å då ska min kära syster ta hand om barnen till kl 12.. då Pär slutar.. skönt för dom själv kommer jag jobba till halv 6. tråkigt en fredag men vi har ju börjat med fredagsmys med Leo så han får vara vaken så länge han orkar å mumsa på nåt gott som tex popcorn.. så jag borde hinna med tacokväll å sen popcorn med Leo..
nåja ett tag kvar dit..
Det går bra på jobbet.. har kommit in i de flesta rutinerna nu och känner de flesta barnen rätt bra. Leo är lite ledsen när vi lämnar han å Thea på dagis men det är lite jobbigt för honom nu innan han kommit in i det hela att vara heltid på dagis.
Vikten då.. ja denna vecka är inte den bästa. ..lite motion hinner jag med men har fuskat lite med en glass eller två.. men men.. motivationen ska komma tillbaka inom kort hoppas jag.. har ju beställt kläder i strl M så det är bara att sätta igång.
Nu ska jag till Malin å gå ut å gå med henne en timme eller så.. sen blir det nog dusch å sova.. trodde inte man kunde vara så här trött av att jobba.. men tydligen,.
KRAM KRAM KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du trivs på jobbet! Tiden går verkligen fort när man har roligt, veckorna flyger fram... Idag är Therese 7 (!) veckor. Vart tog tiden vägen?

jempa sa...

Skönt att hinna med lite motion=)Vi har ju haft myskväll med pelle ett bra tag o det är så uppskattat från hans sidag o från vår åsså såklart,underbart att se vad "lite" gör mycket för småälsklingarna=)Pelle börjar att fråga redan på måndagen o räknar dagarna till fredag=)Ja men visst blir man trött av att arbeta men när man väl kommit in i allt så brukar de ge med sig i alla fall för mig gjorde de det.Ha en bra dag!!!Kram kram

MissyElliot sa...

Vad härligt att det går bra på jobbet.... Vi har också fredagsmys och det är toppen att få lite extra tid med stora lilla killen...

ps, jag har fuskat ordentligt denna vecka, men klarade trots det ett litet minus, så jag håller tummarna för dig också...
kramiz