fredag 23 januari 2009

Vikten då?

Ja den här veckan har varit crap.. men igår fick jag hem nya vår å sommarkläder så nu jäklar.. känner att motivationen stiger å tusan.. jag ska fixa det här.. peppning tack..
stod ju still idag.. å så blir det när det börjar med fest å slutar med glass.. haha.. nåja.. motioner är ok.. hinner inte allt för mycket men en del.. KIKA IN HÄR om du är intresserad av min motion.(klicka på olika flikar så ser du på olika sätt min motion)
Maten i sig går det jättebra med.. men har blivit för lite frukt å vatten vet ju att om jag sköter det så blir jag inte sugen på annat... så stor SKÄRPNING NU HELÉN!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du har en härlig fredagkväll! (Och inte somnar ifrån filmen...) Kram

Anonym sa...

Klart du klarar det...tänk vilken skön känsla när du ska hoppa i sommarkläderna och de siter perfekt.
Kör hårt tjejen!!!!!
Kram kram

Cornelia sa...

Skärpning med vattendrickandet för mig också. Kram och pepp och ha en härlig helg.
Kram och pepp

jasmine woxström sa...

Taack.. det tog säkert 2 timmar och fixa den, haha :)

ase sa...

Nu har jag bytt namn på min blogg. Jag vet inte om man kommer in om man klickar på den gamla adressen, men nu heter bloggen i alla fall: www.asesblogg.blogspot.com