måndag 19 januari 2009

JAAAAAAAAAAAAA

idag fick jag tillbaka min älskade dator.. tjo ho
ingen är lyckligre än jag just nu...
funkar som den ska åsså .. härligt
nu kan jag äntligen komma tillbaka till bloggvärlden på riktigt.. men just ikväll ska jag bara slappa.. ska läsa lite bloggar men mer blogg från mig kommer imorrn...

känns som om vi är inne i ett flyt nu..
barnen älskar dagis.. jag har fått jobb å trivs jättebra.. vi fick en pelletsräkning idag som kostar som barnbidraget alltså 2150.. bara 50 spänn kvar MEN den skulle vara betald efter vi fått lön.. så vi får använda barnbidraget till mat.. YES.. datorn är hel igen å jag mår utmärkt..
trivs med livet just nu om man säger så!!
KRAM

6 kommentarer:

Malin sa...

Hihi, gullgumman då! Skönt att du är tillbaka med frisk dator. Och vad härligt när allt flyter! Grattis till fina viktminskningen! Heja heja! kram kram till dig

Anonym sa...

Skönt med lite flyt i tillvaron !
Kram

Anonym sa...

Åhh va härligt att du är tillbaka. Jag har ingen tid att läsa bloggar som INTE skriver kommentar till mig, så därför har jag inte läst din. Men nu läste jag igenom denna sidan. WOOOOOW grattis till jobbet. Jag har ju varit med sen i våras och vetat hur väl du behöver ett jobb. Så stort grattis och gemenskapen är det viktigaste för att man ska trivas och du verkar ha det.
Många på dagis där jag jobbar brukar ta en promenad på deras matrast. dvs äta och sedan ut på promenad, det kanske vore något för er eftersom du ändå verkar trivas med att motionera nu och dessutom får tid att prata lite med kollegorna osv.

Hoppas allt är bra iaf, här är det toppen. Och jag är SÅ glad att jag får åka hem snart, trots att jag älskar familjen här borta.

Kramar Louise

indira sa...

Härligt Helen, så roligt att det går bra och känns bra för er! Man blir så glad då! Önskar dig/er en toppendag! Kram!

Cornelia sa...

Du har fått en utmärkelse hos mig, titta in här: http://mia-caramia.blogspot.com/2009/01/ny-award-gnger-2.html

Anonym sa...

Så himla skönt när allt bara flyter!