tisdag 13 januari 2009

Underbar mammablogg


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*

Denna underbara award fick jag MissyElliot för att hon tycker jag har en underbar mammablogg.. å det blir jag så glad över

Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!


Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:
Cissi
Missy Elliot då förstås..
Malin Hj
Malin O
Jayne
Cinsaga
Petra
Åse
Evelina
Madelaine

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Har inte suttit vid datorn på några dagar =(
Men vad himla roligt om ditt jobb och vad super att du verkar trivas ön så länge!

Vi har idag fått besked om varsel på vårt jobb, du vet vad man brukar säga...sist in först ut... Jag är en av de sista =(

Kram

Anonym sa...

Tack! Du fick en av mig med... :)

Anonym sa...

Tackar och bockar !!! Kram

ase sa...

Tack för nomineringen! Kul att du la till mig på MSN också...vi får chatta någon kväll! Och grattis till jobbet!

Anonym sa...

Läste att du gillade Koontz, hoppas du läst One door away from heaven/Himlen är nära den är annars bra!