fredag 23 januari 2009

Its my life

Ja shit va jag inte hinner med.. JObbar jobbar jobbar.. äter middag med familjen, hinner med att leka lite sen natta barnen.. jag somnar med en av dom.. går som ett spöke till soffan å ska se på tv men sover vidare.. sen borsta gaddar å sen sova igen i sängen.. KAN MAN VARA SÅ TRÖTT utan att känna det.. för jag känner mig inte trött alls.. men så fort jag slappnar av så somnar jag.. komiskt... men man kommer väl in i det åsså..
Go Leo sa till mig imorse.. Mamma kom ihåg.. vi har tacosen färdig när du kommer hem..
Gullunge.. nu var det så att det blev tomt på barn en timme tidigare å inte grinade jag för det.. men då fick jag mer tid med barnen å Pär fixade klart middan... underbart.. Leo har haft sin mysfredag å sover nu gott sen kl 21. Imorse tog vi sovmorgon till kvart i åtta.. jag började ju nio.. å det var så skönt för då slipper dom vara toktrötta när dom är ledig.. annars så har ju Leo kommit in i tiderna å vaknar vid 6..
hoppas helgen blir lite sovmorgon åsså.. hihi
nu tvättas det här hemma.. städas, planerar månadsmatsedel å inköpslista. imorrn blir det stora shoppingen att fylla kylskåp och frys. så slipper vi tänka så mycket sen.

thats my life as I know it.. HAHA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste säga, när jag läser din blogg om sovmorgon och mysfredag. Då tänker jag "Så vill jag också ha det när jag väl har barn"
Inte illa va?

Kram på dig, ha en toppen helg nu!!

Anonym sa...

Ja fast här är det bästa att sätta upp sig så fort man kan om man vill ha förskoleplats..Men det är ju inget jobbigt att fixa..;)

Hur är allt annars? Hur trivs du på jobbet? Hur går det?? Va tacosen goda? Vilken sötnöt till son du har!!

Kramar

MissyElliot sa...

Hua, det är ju så när man börjar med något nytt. Det ger sig och tröttheten försvinner såsmåningom...
kramiz