söndag 18 januari 2009

FEST

Igår firade vi vår älskade syster som fyller 40 år i morgon...
Vi hade en överraskningsfest.. å det blev så lyckat.. hade sååå skoj.. orkar ínte dra detaljer men va roligt vi hade.. vallade hem Pär kl 2.. somnade å vaknade kl 11 "i morse".
Har mått okej men lite snurr i magen.. Pär däremot har inte klivit upp än. stackarn..
hämtade barnen vid halv 4.. det var underbart att få krama dom igen..
Det har varit en onyttig helg men imorrn kör jag stenhårt igen.. få se vad vågen visar på fredag.. jag gissar på att den står still...

NU VILL JAG HA MIN LAPTOP.. jag hinner inte med att uppdatera mig på alla era bloggar.. å det är så tråkigt... Nu väntar snart sängen känner jag.. planeringsdag på jobbet imorrn så inga barn... men det kommer bli mycker info.. ska gå igenom rutiner å barn osv... chefen kommer en sväng åsså... Ha en skön start på ny vecka allihopa.. kram kram kram kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev allt minus :D 1,2 kg =) Så jag är nöjd. Sakta men säkert försvinner dom :D

Anonym sa...

Åh vad roligt med 40 års firade och överraskning.
Det går säkert br på vågen på fredag ändå ska du se....bara måndag i dag så du hinner ju räta till det.
Ha en bra dag nu. Kram kram

Anonym sa...

Kul med överaskningsfest!!!

Kram

indira sa...

Låter som ni haft det roligt! Önskar dig en fin dag/vecka!

Cornelia sa...

Härligt med party, även om det är tungt dagen efter :-)
Ha en fin vecka.

KRam kram